springibenen

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Olivia - 19 augusti 2011 22:23

     

Dagen började med ett pass med power yoga mellan klockan 07.00-08.00 Klockan 09.00 var jag sedan i skolan som idag bestod av en lyckad aktivitetsdag!


I eftermiddags var jag sedan hemma hos Julia för att säga hejdå på riktigt. Det var jobbigt. Så jäkla jobbigt. Vi stod och kramade varandra i regnet när jag skulle cykla hem. Vi grät, himlen grät. Det var som i en film eller dröm. Kändes inte verkligt...Kan fortfarande inte förstå att hon åker iväg om några timmar för att vara borta ett helt år...Kan inte få mig själv att inse att vi kommer vara borta från varandra så länge...Min vän, min syster, min andra halva...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej kära du! Mitt namn är Olivia och jag har ett stort intresse för träning i alla former! Kikar du runt här kommer du kunna läsa om min träning och kost, hitta nyttiga recept samt kunna få lite hälsotips av olika slag! Låt dig inspireras ;-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur stort träningsfreak är du?
 Träning - Vad betyder det?
 Jag skulle vilja träna mer, men...
 Jag satsar på en bra vardagsmotion.
 Man har ju sina träningsperioder...
 Jag tränar regelbundet för att hålla mig i form!
 Träning är ett stort intresse och jag tränar flera gånger i veckan!
 Träning är mitt liv, jag gör knappt något annat!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards