springibenen

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Olivia - 12 augusti 2011 21:14

Jag har verkligen haft en mysig dag med en mysig flicka och vi har köpt mysiga kläder, så nu är vi redo för en mysig höst! Myyyysigt! Vi körde Aerobics och Core på eftermiddagen och det var verkligen kul och energigivande! Efteråt tog vi en jäkligt snabb promenad på löpbandet också när vi ändå var igång!  

Av Olivia - 12 augusti 2011 12:13

Värmer på min mammas underbara lammfärsbollar med rött ris till! Sedan ska jag springa ner på stan för att möta upp Sofia. Vi ska strosa runt en stund och jag ska definitivt äta jordgubbar som jag längtar efter länge nu! Efter det väntar ett Aerobics- och Corepass!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej kära du! Mitt namn är Olivia och jag har ett stort intresse för träning i alla former! Kikar du runt här kommer du kunna läsa om min träning och kost, hitta nyttiga recept samt kunna få lite hälsotips av olika slag! Låt dig inspireras ;-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur stort träningsfreak är du?
 Träning - Vad betyder det?
 Jag skulle vilja träna mer, men...
 Jag satsar på en bra vardagsmotion.
 Man har ju sina träningsperioder...
 Jag tränar regelbundet för att hålla mig i form!
 Träning är ett stort intresse och jag tränar flera gånger i veckan!
 Träning är mitt liv, jag gör knappt något annat!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards